Civiltjäns dag 16-18

Oj oj oj, 1 hel dag kvar nu bara eller va säger du sebastian ;) ? Kom just från tb och sitter nu å fettar mig vid datorn. Lite måst man ju få tröst äta här. Dom här senast dagarna har vari ganska händelserika, så händelserika en dag i lappträsk nu kan vara. Jag har skratta med ett sånt ljud som en 5 åring har. Jag har utövat mun mot mun metoden med Anne. Jag har stressat upp mig lite på en ring 3 människa som föreläste, arma miljö aktivist. Vi har haft en sjukt humor samt svärande föreläsare

Story 1: Vi har haft första hjälp kurs nu denhär veckan (sista lektionen idag). Vi hade som uppgift att parvis öva på att lägga varandra i framåt stupat sidoläge. Vår föreläsare sa att man ställer sig aldrig ovänför ett offer om int hon är en snygg dam. När de blev min och davids tur så var de jag som hamna att först vara offer. Där efter ställer sig david bred bent ovanför mig och vår före läsare säger "hej hej!" varpå jag tiltade helt. Jag och även mina kollegor börja skratta men int nån var i närheten av mig. Sen kom föreläsare och gjorde lika å då tilta jag ännu mera. Knall röd gråtandes/skrattandes får jag fram ett 5 årings skratt ihihihih och alla gapskrattar åt mig och undervisaren säger att han kramppar ju göra någåt. De kanske int låter så roligt för er normala människor men för oss lappträsk bor så var de skoj!

Story 2: Är kanske int så värst kul men de känns som jag behöver förklara iaf. Anne var ju vår första hjälp docka med sprit smak i munnen. Henne hade vi kul med så länge vår föreläsare var ut å rökte


Story 3: De behöver int heller förklaras men en arma miljö aktivist som int vari utanför ring 3 som ska åsikter om en massa saker som han int behöver oroa sig för. En klassisk hesa männsiak, en fördoms människa så att säga. Fast de finns ju bra hesa bor å, alla e ju int sådär.

Story 4: Han har vari skit humor, han svär otroligt mycke å han e grymmt oprofissionel men jag har lärt mig bra av honom. Han har berätta ganska mycke humor storyn åt oss man kan fråga om man e intresserad av en återberättning (han har vari ambulans man eller akut vårdar kanske dom heter). Han sa åt vatten stamppas killen (se äldre inlägg) att no e de tur att du vari bort

Nu e de bara 2 nätter kvar i domhär knarrande sängarna och sen e de fuckoff lappträsk som katarina har sagt.

Nu ska jag se på friends bloopers. Tack å hej

Kommentarer
Postat av: BRUNZI

LOL! hadi dockan har ju stånd?!?!?! du sägr att ni hadd roligt me "hon" :D:D:D:D

2007-09-23 @ 17:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback