Civiltjänst dag 2½

Nåja!

Nu har jag fått internet att fungera. Jag kom igår kväll ca kl 23 till lappträsk utbildningscetral våt svettig å äcklig. Men nu är jag här. Rummen så kan jämföras med fängelse cell fast mycke mindre å äckligare.
 
Men vi har ju internet!!!

Jag måst säga att de finns en hel del speciellt människor här. Jag och Joel sto å skratta diskret åt folk idag å tyckt att vi var normala i jämförelse. De finns en kille som sku vara intressant att ställa brevid en magnet :) samt en karis bo som ska kommentera allt vår utbildare säger + att han gillar att stamppa i vatten pölar. Min rumskamrat är min föredatta datanom vän så de känns bra med en bekant människa i samma rum. I skrivandets stund så får jag msn meddelanden av Joel, känns bra att bo i samma byggnad och msna. Många människor som man känner från jeppis e här så de e ju kanon.

Jag ser no fram emot fredagens hem resa att få slippa alla onormala människor igen och umgås med Er igen och Jennie :) Imorgon ska vi ha lektion i Midgård, hoppas de blir film ;)

Kvällen underhållning blir no lite surfas samt att se färdigt Die hard 4 som e sjukt hård å bra film

Guds rika välsignelse som vi brukar säga

hejdå

Uppdaterad: Idag sa en lärare att ingången e via södra ändan varpå jag nästan utbrister i ett pappdiin skämt ;)

Uppdaterad 2: Vi fick int nå sängkläder igår då vi kom å idag då jag gick å fråga så veta int nån nånting efteråt säger jag åt Joel att om int di fixar de så sover jag naken inatt som straff varpå min rumskamrat utbrister NEEE E! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Rummet ser ut att vara riktigt inspirerande...

2007-09-03 @ 17:28:25
Postat av: cessan

men hyyyi!

2007-09-04 @ 15:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback