Civiltjänst dag 3

Vi är optimister här på Lappträsk utbildningscentral idag! Vi har på någå sätt räkna ut att de endast är 10 dagar kvar av civiltjänst göringen samt att vi i princip har vår första permission. Vi hatar stället men på någå sätt har humorn slagi över för oss. Jag har skratta så jag haft sjuk hals idag. Här kommer en lista med roliga saker under dagen.

1: Vår lärare hade en diskussion med en civari som hade frågat om han kände han mor och eller far. Svar: Jå jo no gör jag de, jag var där runt då du blev född

2: Samma civari utrbister idag på mat infon. Har ni inget annat smör än Keiju för ursäkta men jag får SPRUT skit av de.

3: Samma lärare fick under föreläsningen om Fördomar ett samtal: 468... he e na tattar som försöker sälj na stöld gods. Jag har int alls fördomar men man ska no akt sig

4: Vi har 3 bröder här (Bröderna Isaksson. Lite humor kanske). Idag var de no knatte fnatte tjatte då dom svarade på frågan om de är släkt. Bror 1: Ja. Bror 2: Vi är: Bror 3: Bröder

Dagens bilder:
 
 

Dagens tanke från en civari: Tänk va jobbigt pedofilerna måst ha under haloween. En massa barn som kommer å frågar om godis i sådär halv sexiga kläder

Ps. Idag har jag gått ca 5-6 km för att få köpa en påse godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback