Civiltjänst dag 4

Idag har vari en pain dag! En massa idioter som frågar samma sak jag vet int hur många gånger. Optimismen hos oss börjar nu avta speciellt för mig. De enda om går att göra här så fungera int då jag vila de sku fungera (internet). Jag blev arg för en kort tid. De ska bli otroligt skönt att få koma hem till Er normala människor ni vet int hur mycke jag tycker om Er :)

Igår fick vi reda på att di haft nå äckel päckel här, hudmaskar. Di had haft de här då förra gruppen var in å di har isolera nå rum i Byggnad D men jag bor i A huset. Nå maskar som kryper under huden å lägger ägg. Jag blev så äcklad! Så ohygienskt ställe å skit luktar de i vårt rum å redan då vi kom så de beror int på mig.

Jag hatar lappträsk!


Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback