Civiltjänst dag 5

Utan snus i 5 dagar och äver hela mitt live före lappträsk. De ska bli jätte skönt att komma hem imorgon. Jag e glad och lycklig för tillfället. Städningen är klar, föreläsningarna är över förutom en kort sak imorgon som inte rör mig. Flera rätt roliga meningar som man annars aldrig hör av en lärare har kommit fram av vår lärare under veckan. Utryck som "Fuck off" har kommit fram idag. Alla lärare som jag haft brukar alltid säga "De finns inga dumma frågor" förutom i lappträsk såklart där svaret på en fråga (inte av mig frågad) Dedär är en idiot fråga!
Rätt lustigt tycker jag, hon har ganska sådär dold humor i sina föreläsningar och en ganska slapp atityd.

Imorgon kl 17.30 borde jag vara hemmma. Om vi kan lita på personalen så borde vi hinna med 13.06 tåget från hesa. Jag har int nåmera att säga idag, men de kommer mera nån annan dag.

Tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback